La Secretaría del Col·legi Sagrado Corazón de Jesús és el departament encarregat de gestionar tots els aspectes acadèmics i educatius relacionats amb els alumnes del centre. La persona encarregada de Secretaría és Héctor Ortuño.
Les funcions de l'àrea de secretaria són:
- Control i actualització dels expedientes acadèmics
- Organització del procés d'admisió i gestió de matrícules
- Beques i ajudes
- Sol·licitud de títols
- Certificats
- Arxiu
- etcétera
L'horari d'atenció al públic:
DILLUNS: 15.00-16.00
DIMARTS: 8.30-9:30
DIMECRES: 10:25-11:15
DIJOUS: 16:30-17:30
DIVENDRES: 12:30-13:30
TràmitsAmb l'objecte de facilitar alguns tràmits i evitar desplaçaments innecessaris, hem habilitat a la nostra pàgina web alguns apartats des d'on poden demanar més informació i també descarregar models de formularis per emplenar i presentar a secretaria. |
Dades de contacte
Secretaria
Col·legi Sagrado Corazón de Jesús
C/ Alfonso, 33
46230 Alginet
Valencia
Tel. 961751465
email: secretaria